Vlastník, který má e-mailovou adresu dostane přístup do moderní aplikace, ve které může sledovat průběh správy společenství v nezbytném rozsahu.
Každý vlastník má právo na informace týkající se správy domu. Předseda nebo výbor by měli mít zájem, aby bylo vše přehledné a nemuseli vlastníkům tyto informace složitě zpřístupňovat a vysvětlovat.
Ačkoli to úplně bez papíru stále nejde, děláme pro to maximum. Přechod k práci bez papírů nejen šetří životní prostředí, ale významně zvyšuje produktivitu, snižuje chybovost a přináší úspory. Dostupná data v každém okamžiku.
Kompletní vylepšení všech procesů týkajících se správy nemovitostí. Zjednodušením a zefektivněním k úsporám.
Monitorujeme dlužníky a insolvenční rejstřík. Přihlásíme včas dlužníkovy dluhy vůči SVJ.
Námi používaný program správy stahuje denní pohyby v bance a rovnou je zaúčtuje. Sleduje platnost revizí a upozorní na blížící se expiraci. Kontroluje změny v katastru nemovitostí.
Všem naším zákazníkům přinášíme celou řadu dalších výhod. Podívejte se, co vše může Alfabyt nabídnout i Vám.
Šetříme životní prostředí – minimum papírování, téměř žádné zasílání poštou. Jsme schopni maximum vyřešit online. Budeme se společně podílet na ochraně životního prostředí.
Pokud jste se rozhodli nás navštívit osobně, jsme tu pro Vás od pondělí do čtvrtka od 08.00 do 16.00 hodin a v pátek od 08.00 do 14.00.
Bude-li to v našich silách, rádi Vám vyhovíme či pomůžeme s čímkoliv. Například zajistíme úvěr na rekonstrukci, průkaz energetické náročnosti budovy, výběrové řízení a další.
Vše z pohodlí domova. Doklad nám můžete ofotit a poslat přes email nebo WhatsApp. Žádné docházení ke správci.
U nás je možno se obrátit na jakéhokoliv pracovníka. Každý Vám pomůže vyřešit Váš problém nebo zodpoví všechny otázky.
Doporučíme to nejlepší pojištění pro Váš dům a rádi Vám pomůžeme s vyřízením škodné události.
Spojili jsme to nejlepší z obou "světů". Jdeme s dobou a proto Vám nabízíme nejlepší program správy, který Vám umožní kdykoliv nahlédnout k informacím o Vašem domě, nákladům, chodu společenství a veškerým potřebným dokumentům, a to vše přehledně. Pro ty s konzervativním přístupem, kteří preferují osobní jednání, tu jsme každý den od pondělí do pátku, případně na telefonu. Rádi Vám představíme ALFABYT a nabízené služby při osobním jednání.
Správu koncipujeme tak, aby vás nijak neobtěžovala a v případě potřeby Vám byla snadno dostupná. Není potřeba nikam docházet, vše vyřídíte z pohodlí domova na jednom telefonním čísle nebo e-mailem od pondělí do pátku.
Kdykoliv se můžete přihlásit do programu správy a zkontrolovat stav účtu a fondu oprav, jednotlivé náklady včetně dokladů, vaše platby, mnoho dokumentů, dodavatelských smluv, zápisů ze schůzí nebo revizí a další.
U nás neplatíte nic navíc. Odbourali jsme poplatky za poštovné, nezahlcujeme Vás papíry, pokud sami nechcete. S námi máte levnější pojištění, odečty a mnoho jiných výhod.
Jsme společnost s ryze českou majetkovou účastí a kvalifikovanými zaměstnanci. Od svého založení, tj. již téměř 30 let, sídlíme v Karlových Varech a působíme po celém Karlovarském kraji. Zajišťujeme komplexní služby v rámci správy nemovitostí.
Spravujeme více jak 150 společenství
Zajišťujeme správu již ve více jak 10-ti městech a obcích v Karlovarském kraji
Jsme pojištění na 5 milionů Kč
Více jak 25 let zkušeností
Abychom byli schopni nabídnout to nejlepší, přešli jsme na software, který udělá mnoho práce automatizovaně a my máme čas a kapacitu nabízet další služby pro Vaše pohodlí. Ekonomiku, právní služby, technickou část, pracovní dny od pondělí do pátku a mnoho jiných.
Neváhejte, nebudete-li si vědět rady, jsme tu pro vás, abychom Vám byly nápomocní.